poniedziałek, 26 lutego 2018

Say something

Hej ;) Co u Was słychać? Chciałabym przedstawić Wam mój nowy czarny plecak od Zaful. Muszę przyznać, że plecak jest bardzo pojemny. Założyłam ciepłą różową kurtkę i czarne spodnie. W wolnych chwilach pozwalam sobie na pyszny koktajl ze świeżych owoców. Świetnie wpływa na samopoczucie i dodaje mi dużo energii :)

Hey ;) How are you? I want to show you my new black backpack from Zaful. I must admit, that the backpack is very capacious. I'm weaing a warm pink jacket and black pants. In my free time I let myself enjoy a delicious cocktail made of fresh fruit. It greatly affects well-being and gives me a lot of energy :)



                                                                 Jacket - Zaful (Click)
                                                                Backpack - Zaful (Click)


Zapraszam Was na mój instagram
  I invite you to my instagram
https://www.instagram.com/fashion_by_anna_zarzycka/




Follow Fashion

19 komentarzy:

  1. Bardzo fajny ten plecak. I kolor kurtki kojarzy mi się już z wiosną!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra kurtka i plecak. Świetne zdjęcia kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the look and love the bag xoxo Cris
    https://photosbycris.blogspot.com.au/2018/02/binna-burra-and-currumbin-rock-pools.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Unas fotos preciosas !Muchas gracias por tu visita! Feliz día!💛💛💛

    OdpowiedzUsuń
  5. Plecak świetny, prawie sobie sprawiłam taki sam, pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cute backpack! You look beautiful as always! Best wishes to you

    Tiff
    http://www.dashoffashandfinance.com

    OdpowiedzUsuń
  7. I have the same backpack and it is super piece. :)

    Somethingbykate

    OdpowiedzUsuń
  8. I have been looking for a backpack like this one! ♥

    www.heresometimes.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Backpacks are so cool now! I also have a few, as I find it's the only thing I wear since I became a mum! Practical and trendy, it can't get any better ;-)
    Have a nice day lovely!
    xo from Italy
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś chciałam kupić sobie plecak zamiast torebki, bo chyba jest wygodniej, ale doszłam do wniosku, że ja akurat wyglądałabym z nim co najmniej dziwnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. This backpack is adorable.
    Backpacks are really in right now.
    I love it<3

    Cute photos dear, you always look lovely.

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  12. Plecak ładnie się prezentuje. Chociaż ja wybrałabym jakiś jaśniejszy kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. stylish bag and that jacket looks comfy!

    https://breepluse.blogspot.co.id/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny plecak☺
    Pozdrawiam

    Lili

    OdpowiedzUsuń
  15. Również oglądałam ten plecak na ich stronie, jednak ostatecznie zdecydowałam się na inny :)

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuje <333 Thank you so much <3

    OdpowiedzUsuń